Eerste blogpost!

Nou, daar is 'ie dan, de eerste post!
Ik ben nu nog in Nederland, en het duurt ook nog wel even voordat ik vertrek, maar ik wilde mijn filmpjes van Interrail, Kopenhagen en de Harry Potter Expo alvast even laten zien, zodat iedereen weet wat ze te wachten staat. Ik ben namelijk van plan veel te filmen in Dublin.

Kopenhagen

Onze eindexamenreis ging naar Kopenhagen, en ik weet eigenlijk niet waarom ik daar een filmpje van gemaakt heb, maar het is wel een grappig filmpje. Ik denk om mijn vlog skills te verbeteren voor als Marije en ik op Interrail zouden gaan. Je ziet dan ook al wel dat mijn film en edit skills verbeterd zijn in de twee filmpjes hieronder.

Interrail 

In 2016 gingen Marije en ik samen op interrail (wat iedereen nu opeens uitgevonden heeft, lijkt wel), en daar heb ik toen een soort aftermovie van gemaakt. We hebben op die reis half Europa gezien: van Amsterdam/Utrecht naar Keulen, vanaf daar met de nachttrein naar Warschau, dan naar Berlijn, Praag, Ljubljana en dan naar Marseille. En dat met een budget van 1000 euro!

Harry Potter Expo

Dit klinkt niet echt als een reis, maar voor de expo zijn we helemaal naar Brussel afgereisd, omdat we niet wisten dat de expo daarna naar Utrecht zou komen. Nou was Brussel hartstikke leuk, dus ik heb er geen spijt van gehad!

Ik hoop dat dit een beetje leuk is om te lezen/bekijken, want er zullen nog veel van deze blogs/vlogs komen! Ik hoop dat ik dan nog beter wordt in het vloggen en bewerken, en natuurlijk in het bloggen. Ik kan heel goed dingen aan elkaar lullen, maar of het dan ook leuk is om te lezen is nog maar de vraag.

Groetjes vanuit Nederland ♥

Reacties