HA daar is de heimwee

Dia Dhaoibh!

Dinsdag 9 oktober
Vandaag had ik les van 10 tot 2 en dan een gat tot 6. Ik besloot te gaan sporten en de douches nog maar een keer uit te proberen, en natuurlijk: koud. Naja, ik denk dat ik daar maar mee moet leren leven ofzo..
Toen heb ik samen met vrienden tickets voor de Ring of Kerry geboekt, en daarna besloot ik aan mijn huiswerk te gaan. Op een gegeven moment kon ik m'n aandacht er niet meer bijhouden, dus besloot ik serie te gaan kijken. Na de aflevering ging het nog niet veel beter en twee minuten later zat ik te huilen in de kantine. Want eigenlijk wilde ik gewoon naar huis.
Dus appte ik in de groepsapp dat ik iemand nodig had, en Clara was de eerste die reageerde, dus ben ik naar haar toe gelopen en heeft ze me getroost. Ik kreeg allemaal super lieve berichtjes van iedereen (waardoor ik eigenlijk alleen nog maar meer moest huilen :p).
Toen ik mn tranen eindelijk onder controle had, was het inmiddels al bijna 6 uur en moest ik weer naar college. Het beruchte college waar ik met 3 Nederlanders zit. Gelukkig lukte het me om gewoon normaal te doen en niet in huilen uit te barsten toen ik ze zag.
Ik had zo geen zin om naar huis te gaan en te gaan koken, dus besloot ik Ella, Clara en Sigi te vergezellen in de Clubhouse, de pub op de campus. Ik had een biertje en een bakje patat en voelde me eigenlijk meteen een stuk beter.

Woensdag 10 oktober.
Maar ja. De volgende dag. Ik werd natuurlijk om 7 uur wakker, zoals elke dag. En daarna begon ik te draaien en te denken en te dromen dat ik eigenlijk alleen nog maar naar huis wil. Toen ik het berichtje van mama zag dat ik ook gewoon een weekje naar huis kon komen, heb ik eigenlijk meteen vliegtickets geboekt.
Ergens voelt het slap om nu naar huis te gaan, maar ik weet dat het er niet beter op wordt als ik blijf. Dan zal ik op een gegeven moment huilend door het leven gaan.
En ik ben al ontzettend trots op mezelf dat ik hier al bijna anderhalve maand ben en ik nu pas echt naar huis wil! Dus heb ik alleen maar dingen geleerd :)
Volgende week kom ik dus een weekje bijtanken thuis, waarna ik nog 2 maanden ga knallen in Dublin!


Reacties

  1. Zo is het meis. Lekker ff thuis opladen en dan weer knallen. Enne er is niemand die het raar vind hoor! Ze zijn allemaal erg trots op je dat je het toch maar ff doet met je heimwee. Je vader en ik zijn in ieder geval heeeel erg trots op je 😘 Tot van de week..we halen je op op Schiphol

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten